قیمت حفاظ سرنیزه ای

( لیست قیمت امروز )

حفاظ سرنیزه شاید از قدیمی ترین حفاظ های سر دیوار دانست که از نیزه های سربازان قدیمی الهام گرفته شده است و علاوه بر این که از نمونه های قدیمی حفاظ ها به شمار می رود از انواع کلاسیک حفاظ ها نیز می باشد. حفاظ سرنیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع نرده آهنی روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . نرده دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرف نیزه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد که به نرده ساده دیوار معروف است . 



خرید حفاظ سرنیزه ای ایمن سازه
🥇 امنیت حفاظ سرنیزه ای امنیت حفاظ سرنیزه ای با توجه به متریال بالا هست
💲 قیمت حفاظ سرنیزه ای کمترین نرخ قیمت انواع حفاظ سرنیزه ای
⏳ زمان انجام سفارش در کمترین زمان نصب حفاظ سرنیزه ای انجام می گردد
✔️ پشتیبانی از 8 صبح الی 10 شب
⚡ نحوه انجام سفارش تماس با ایمن سازه و دریافت لیست قیمت

قیمت حفاظ سرنیزه ای، نحوه ساخت حفاظ سرنیزه ای، انواع نرده سرنیزه ای در ادامه بررسی میکنیم . حفاظ نیزه ای آهنی ، نوعی حفاظ ساده کلاسیک روی دیوار است که از نمونه های قدیمی حفاظ ها به شمار می رود. این حفاظ به خوبی راه را بر سارقان و افراد خطرناک می بندد. مزیت این حفاظ ها این است که ارتفاع دیوارهای کوتاه را افزایش می دهد و امنیت ساختمان را بیشتر می کند.


حفاظ نیزه ای

09194000244


حفاظ سرنیزه ای آبشاری و خم وی سر کج v

حافظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده است و از بهترین انواع حفاظ های روی دیوار میباشد که با چهار پهلو سنگین و کلاف پروفیل ساخته شده به یک شکل سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از دوران های قدیم به اشکال سنتی برای انواع خانه ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند. اینطور گفته می شود که انواع سنتی حفاظ های نیزه آبشاری با فاصله ای اندک از نرده ها نصب می شود . که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه خواهند بود. نوع رنگ بکار رفته در حفاظ سرنیزه ای رنگ الکترواستاتیک کوره ای است . جنس رنگ حفاظ سر نیزه ای  پوشش فام درجه 1 است . تراکم آن در هر متر شاخه  16 ردیف اصلی است . در حفاظ سر نیزه ای طول هر شاخه 2 متر است . ارتفاع حفاظ سر نیزه ای  100 تا  200 سانتیمتر و عرض حفاظ  40 تا 50 سانتیمتر است . نوع جوش بکار رفته در حفاظ سر نیزه ای جوشکاری دو طرفه است . سایز میلگرد در آن چهار پهلو 14 است

حفاظ سرنیزه ای تشکیل شده از چهار پهلو های نمره 14 به صورت عمودی که با قوطی های 40 در 40 بهم اتصال داده شده اند. این حفاظ ها جزو محکم ترین حفاظ های روی دیوار می باشند که در 3 نوع سرنیزه ای و یکسر آبشار و دو سر آبشاری تولید شده است . همچنین حفاظ های آبشاری بصورت فرفورژه در طرحها و نقشهای مختلف تولید میشوند که از لحاظ زیبایی بهترین در نوع خود هستند.

سرنیزه حفاظ

حفاظ های سرنیزه با چهار پهلو کنگره ای یکی از زیباترین و مقاوم ترین نرده های روی دیوار می باشند که نظر بیننده را به خود جلب می کند. این حفاظ نرده یکی از قدیمی ترین حفاظ های ساختمان می باشد که مناسب طراحی های کلاسیک است. این حفاظ در مدلها و ارتفاع مختلف به صورت کوره ای ساخته شده و فاصله هر چهار پهلو عمودی با نرده کناری خود به صورت استاندارد 13 سانتی متر می باشد.

نرده ساده نیزه ای

مهم ترین علت استفاده از انواع حفاظ روی دیوار، تامین امنیت ساختمان می باشد. اگرچه حفاظ سرنیزه ای تا حدی از عهده این وظیفه بر می آید و هنوز هم نرده حفاظ پرکاربردی محسوب می گردد ، اما امنیت حفاظ شاخ گوزنی از سوی نیروی انتظامی مورد تایید قرار گرفته است. چرا که عبور از روی حفاظ شاخ گوزنی به دلیل لمبر یا لرزشی که دارد حتی اگر روی زمین قرار گرفته باشد، ممکن نمی باشد!

حفاظ نیزه دار

09194000244


از جمله قدیمی ترین نرده حفاظ های مرسوم که شاید قدمتی 1000 ساله داشته باشد . حفاظ سر نیزه می باشد . ساختار سرنیزه حفاظ از کنار هم قرار گرفتن تعدادی میلگرد چهار پهلو پروفیل یا لوله بصورت موازی و عمودی تشکیل شده است . تنها مزیت حفاظ نیزه ای ارتفاع بلند است که مانند سدی جلوی مهاجمین و سارقین را می‌گیرد . حفاظ سرنیزه ای به ۳ حالت قابل تولید می باشد که تعداد ردیفهای نوک تیز در آن قابل افزایش یا کاهش می‌باشد . البته نوکهایی که بصورت زاویه 45 درجه خم می‌شوند به مراتب نسبت به نوک هایی که بصورت هلالی شکل و رو به پائین استفاده می شوند دارای بازدارنگی بیشتری هستند.

حصار نیزه ای ایستاده

حفاظ سنتی سر نیزه ای یا سر خم چیست ؟

حفاظ‌ های سر‌نیزه‌ای آهنی مدل‌های خیلی قدیمی هستند که در بازار وجود دارند. این مدل ها را می‌توانیم در سر‌نیزه‌های قدیمی نیز ببینیم اما سر‌نیزه‌های قدیمی که در جنگ‌ها به کار می‌رفته‌اند امروزه دیگر این کارایی را ندارند و صرفاً جهت ایمنی مکان‌های مختلف از آنها استفاده می‌شود. اما تولیدکنندگان برای آنکه مصرف‌کننده را برای خرید این محصول ترغیب کنند این محصول را به روش مدرن تولید می‌کنند و زیبایی آن را چندین برابر کرده در بازار فروش با تنوع خیلی بیشتری به فروش می‌رسند.

زمان تحویل از شروع سفارش حفاظ سرنیزه ای چند روزه است؟

زمان تحویل حفاظ سرنیزه حفاظ پس از تایید پیش فاکتور برای متراژ های معمول 5 الی 6 روز کاری می باشد . در متراژ های بالای 50 متر ممکن است این زمان طولانی تر باشد .

هزینه اجرت ساخت و نصب حفاظ ساده نیزه ای دیوار چگونه محاسبه میگردد ؟

قیمت حفاظ سرنیزه ای یا حفاظ سرخم را هم می توان جزء یکی از مزیت های اصلی آن برشمرد. برخلاف بسیاری از انواع نرده آهنی دیوار که نیاز به استفاده از میلگردها و آهن های بسیار زیادی در آنها است، نرده سرنیزه ای تقریباً میزان مشخصی آهن نیاز داشته و البته از این نظر قیمت آن قابل کنترل است. البته حفاظ سرنیزه بدلیل استفاده از پروفیل و میلگرد 4 پهلو به جهت لمبر ندادن وزن زیادی خواهد داشت.

مشاوره رایگان خرید نرده حفاظ سر نیزه ای به چه صورت است ؟

تمامی مشتریان گرامی جهت خرید حفاظ نیزه ای در تهران و کرج میتوانید برای سفارش اندازه گیری با شماره 09194000244 تماس حاصل فرمایند و برای سایر شهرهای کشور طبق اندازه حفاظ ارسال میگردد .


پس از بحث تامین امنیت ورودی ها با حفاظ نرده آهنی، نکته دومی که در انتخاب حفاظ روی دیوار حائز اهمیت می باشد، شکل ظاهری آن می باشد. حفاظ سرنیزه ای دارای ظاهری بسیار ساده و مانند نرده می باشد. این ظاهر تا حدی قدیمی شده و مناسب خانه های مدرن امروزی نیست. از سوی دیگر حفاظ لیلیوم یا نخل مرداب با طراحی متفاوت و خاص خود می تواند تا حدی بر زیبایی یک دیوار معمولی افزایش دهد.

محافظ سر نیزه ای دیوار

قیمت حفاظ سرنیزه ای به عوامل گوناگونی نظیر ارتفاع ، تراکم بستگی دارد. اما به طور کلی به دلیل فلزات بیشتری که در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به کار رفته است، قیمت این حفاظ نسبت به حفاظ سرنیزه ای کمتر می باشد .

نرده روی دیوار

طرح های جدید حفاظ نیزه ای مدرن ، مختص ایمن سازه می باشد. در این حفاظ ها برای زیبایی بیشتر مطابق سلیقه ی مشتری می توان از قطعات فرفروژه بر روی میله ها استفاده کرد.

حفاظ روی دیوار

09194000244


حفاظ برای تأمین امنیت و بالا بردن ضریب ایمنی از موارد با کاربرد بالا در جوامع میباشد که کمک‌حال بسیار مناسبی برای آرامش خیال افراد باشد.حفاظت و امنیت از اصلی ترین مواردی میباشد که انسانها در طول زندگی خود به آن نیاز دارند و سعی می‌کنند هزینه‌هایی که موجب تامین امنیت میشود را متقبل شوند تا بتوانند ایمنی و آسایش زندگی را فراهم نمایند.

نرده اهنی

حفاظ سرنیزه فلزی تک نیزه : در این نوع نرده آهنی روی دیواری حیاط شما تنها یک نیزه عمودی خواهید داشت که جهت نیزه آن نیز به سمت بالا است. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است. نرده سرنیزه ای تک نیزه یکی از پر کاربرد ترین و در واقع پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط است. این نرده آهنی محافظ هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاع سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد. هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از میزت های اصلی این نوع نرده آهنی، زیبایی و جذابیت موجود در آن است.

حفاظ سرنیزه فلزی دو نیزه : نرده دو نیزه سرنیزه ای همانطوری که از نام آن پیداست از دو نیزه تشکیل شده است. این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت خمیده شده اند. در واقع این طرح از نرده آهنی سرنیزه ای باعث می شود که امکان عبور و مرور از روی آن از هر دو طرف داخل و خارج به صفر برسد. امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. شکل ظاهری نرده آهنی سرنیزه ای دو نیزه همان زیبایی تک نیزه را در خود داشته و با برخی ترفندها و جزئیات که بستگی به تجربه و مهارت سازنده آن خواهد داشت، می تواند کمی زیباتر و جذاب تر نیز باشد.

حفاظ سرنیزه فلزی سه نیزه : در نهایت نوبت معرفی فرم سه نیزه ای نرده آهنی سرنیزه ای می رسد. این نوع از حفاظ سرنیزه ای را می توان ترکیبی از دو مورد قبل دانست. در واقع نرده سرنیزه ای آهنی سه نیزه علاوه بر داشتن تک نیزه رو به بالا نوع اول، دو نیزه نوع دوم را نیز به دو جهت مختلف همزمان دارد. هر چند میزان استفاده از نرده آهنی سرنیزه ای سه نیزه کمتر از دو مورد قبل است، اما ایمنی آن بی حد و حصر خواهد بود. هیچ راه عبوری از این نوع نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را می توان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار نامید. قابلیت تنظیم ارتفاع این حفاظ نیز همچنان برقرار بوده و شما بر اساس نیاز خود می توانید آن را در اندازه ها و ارتفاع های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

ترفندهای خاصی وجود دارد که بدون کاهش کیفیت و امنیت موجود در این نرده آهنی دیوار قیمت آن را تا حد بسیار بالایی تنظیم و کنترل کرد. فاصله نسبی میله های عمودی در این نرده سرنیزه ای اصلی ترین قسمت ساخت آن می باشد. زیاده روی در استفاده از میله های آهنی و عدنم رعایت فاصله استاندارد هر دو آسیب بزرگی از نظر امنیت و هزینه را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. اعتماد به یک سازنده درجه یک و با تجربه تنها راه خروج از این چالش بزرگ است. برخلاف بسیاری دیگر از انواع نرده آهنی روی دیوار، نرده فلزی سرنیزه ای روش نصب بسیار ساده تری دارد. نیزه های این حفاظ هیچ مزاحمتی در حین نصب نداشته و نصاب به راحتی همه جزئیات نصب را به خوبی به اجرا خواهد گذاشت. از این رو شما به عنوان یک کاربر از این لحاظ نیز خیال خود را راحت خواهید نمود که حفاظ روی دیوار شما به بهترین شکل ممکن نصب شده است و هیچ نقصی در آن وجود ندارد.

ایمن سازه یکی از بهترین ها در زمینه ی تولید و فروش نرده و حفاظ آهنی روی دیوار می باشد که با تولید سالانه بیش از 30 هزار متر انواع نرده حفاظ آهنی ، حجم قابل توجهی از نیاز بازار ایران را تامین می کند. ما با تکیه بر توانایی تیم تولید خود، حفاظ های با کیفیتی را تولید می کنیم و در اختیار شما هموطنان گرامی می گذاریم. سرنیزه حفاظ تولید شده توسط ایمن سازه در ابعاد و تراکم های مختلف موجود می باشند.

حفاظ نوک تیز

حفاظ‌ های سرنیزه‌ای آهنی انواع مختلفی را شامل می‌شوند که می‌توانید آنها را ببینید و بعد از بررسی، هر کدام از آن‌ها را که تمایل داشتید خریداری نمایید. از مدل های معروفی که می‌توانیم به آنها بپردازیم، مدل سرنیزه‌ای چند شاخه می‌باشد که هرکدام از این شاخه‌ها خود چندین نیزه بر روی خود دارند که ایمنی را بسیار بالا می‌برند اما مدل هایی که تنها یک نیزه دارند ایمنی کافی را ندارند، به همین دلیل است که تولید‌کننده از چندین سرنیزه برای این کار استفاده می‌کند. مدل سرنیزه آبشاری و مدل سرنیزه کج و منحنی از سری محصولاتی می‌باشد که در این چند سال اخیر به بازار آمده است و تنوع در تولید این کالا را به خوبی به نمایش گذاشته است و هر محصول طرفداران خاص خود را دارد.

موارد استفاده از این محصولات بسیار زیاد است، اول اینکه بر روی دیوارها و درب و پنجره‌ها می‌توان این محصول را نصب کرد و بر روی دیوارهای باغ ویلا و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری نیز می‌توان استفاده کرد.

با وجود مدل‌های متنوع سر‌نیزه آهنی می‌توانید با دیدی باز و کیفیت عالی هر کدام از آنها را که موردپسند باشد انتخاب کنید و سفارش دهید. نکته جالب توجه این است که سرنیزه‌ای که بر روی این حفاظ‌ها قرار می‌گیرد پرس شده است و به خوبی نمایانگر سنتی بودن این کالا بوده و امروزه برای مدرن کردن آنها از شکل های مختلف آن استفاده می‌کنند. برخی از مدل‌های موجود به صورت ترکیبی هستند به این صورت که مدل سرنیزه همراه با مدل شاخ گوزنی یا لیلیومی‌ آکاردئونی ترکیب شده است و یک مدل جدیدی تولید شده که در عین زیبایی بتواند امنیت محل را به خوبی بالا ببرد و زیبایی خاصی به نمای ساختمان شما بدهد.

این‌ محصول از کیفیت‌ عالی برخوردار است، زیرا از آهن ضدزنگ تولید شده است که به هیچ‌ وجه در برابر نم و رطوبت آسیب‌پذیر نخواهد بود. این ویژگی باعث شده بتوان این‌ حفاظ‌ها را در همه فضای بیرونی ساختمان قرار داد، این حفاظ ها دارای بهترین‌ نوع رنگ هستند که این‌ رنگ‌ها در برابر هر نوع باران اسیدی و بازی و یا هر ماده مخرب دیگری خراب نمی‌شود و رنگ‌‌دهی ندارد و کیفیت رنگ آنها بسیار بالا است و تا مدت ها نیاز به تمدید رنگ‌ ندارد، مهمتر از همه جنس عالی‌ای ‌است که دارد به این صورت که قابلیت شکست و خمش ندارد و محکم و استوار است به همین سبب نمی توان با هر ابزار کوچکی به آن‌ صدمه زد یا آن را شکست که هیچ‌ نوع سارقی نتواند در این مکان‌ها نفوذ کند.

از دیگر مواردی که باید به آنها دقت کنیم‌ این‌ است که حفاظ سر‌نیزه‌ای وزن کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها مانند شاخ گوزنی یا‌ گل‌ لیلیوم دارد و از این‌ منظر قابل اهمیت خواهد بود. سبکی وزن‌ می‌تواند برای ساختمان بهتر باشد و بار اضافی برای ساختمان به وجود نمی‌آورد و البته که حمل آن آسانتر است و خریدار می‌تواند به سادگی آن را حمل‌کند.

دیگر اینکه خرید این‌ محصول و نصب آن به سرعت انجام خواهد شد و نیازی نیست زمان زیادی را صرف کرد، یک‌ مزیت خیلی عالی که همه می‌دانیم ظاهر زیبایی است که دارد و می‌تواند در زیبا‌سازی ساختمان اثر مستقیمی داشته باشد. اگر قصد فروش و اجاره خانه را داشته باشید این نرده یا حفاظ بر روی قیمت تاثیر داشته و سود خوبی را برای شما رقم‌ خواهد زد. افرادی که قصد دارند پایان‌‌کار ساختمان بگیرند با وجود ایمنی بالای ساختمان زودتر می‌توانند روند اداری را طی کنند و شهرداری زودتر جواز و پایان‌کار را برای ساختمان می‌دهد که این‌ مزیت بسیار مهم‌ بوده و اهمیت خیلی زیادی برای همگان دارد.

به دلیل اینکه نصب حفاظ، کاری تخصصی است حتما باید این کار را به افرادی سپرد که در این زمینه تجربه کافی و اطلاعات زیادی را داشته باشند، زیرا در برخی از موارد حتی یک میلی‌متر اشتباه باعث می‌شود که حفاظ به درستی نصب نشود و اینکه با فشار باد و یا سارقین از جای خود کنده شود که پیامدهای سختی را به وجود می‌آورد، بنابراین برای نصب آن می‌توانید از خود تولید‌کننده کمک بگیرید ،آنها افراد متخصصی را به شما معرفی خواهند کرد. اما به طور کلی برای نصب آن از سیم‌جوش استفاده می‌کنند و با جوشکاری و دستگاه الکترود حفاظ را به محل مورد‌نظر جوش می‌دهند.

اگر بخواهید حفاظ ها را بر روی دیوار نصب کنید، نصاب ها از قبل برای آن تکیه‌گاه مناسبی را نصب خواهند کرد که بتوان بر روی آن این حفاظ ها را جوش نمود. با توجه به اینکه نرده و حفاظ از چه نوع پروفیلی ساخته شده است، نوع جوش دادن آنها نیز متفاوت می‌باشد. به کمک انبرک مخصوص الکترود را می‌گیرند و با روشن کردن دستگاه جوش، الکترود را بر روی محل جوش قرار می‌دهند تا دو جسم آهنین را بر روی یکدیگر جوش داده و به نوعی لحیم دهند تا محکم شود و از هم جدا نشوند.

تمامی این کارها باید به صورت ایمنی انجام شود در غیر این صورت فرد دچار برق‌گرفتگی چشم یا سوختگی پوست و یا سقوط از دیوار می‌شود که فردی که در این زمینه تخصص دارد حتما از موارد ایمنی مانند دستکش و عینک یا نقاب استفاده می‌کند. به طور کلی برای نصب می‌توانید از خود تولیدی تعدادی نیروی متخصص را به کار دعوت کنید تا هزینه بهتری را برای آن بپردازید.

اگر به دلیل نگرانی از تخریب دیوار و یا هزینه زیاد، نصب حفاظ های آهنی را فراموش کرده‌اید، می توانیم این خبر را به شما بدهیم که نصب این حفاظ ها در بسیاری از موارد آسان و بی‌دردسر است و هزیننه زیادی ندارد، زیرا در کارگاه تولید شده و به صورت آماده به محل نصب منتقل می‌شود. نصب این حفاظ ها نیاز به تخریب دیوار ندارد و معمولا کار آسانی است ولی برای نصب آن حتما از افراد ماهر استفاده کنید.
با پرداخت این هزینه دیگر خیالتان از بابت ایمنی منزل یا محل کارتان آسوده می‌شود و دیگر راه ورودی برای سارقان یا حیوانات وجود ندارد.

شاید این سوال نیز برای شما ایجاد شود که حفاظ سر‌نیزه‌ای آهنی برای کدام خانه‌ها واجب است؟ برای جواب دادن به این سوال می‌توان موارد خیلی زیادی را بررسی کرد و بعد از بررسی آن می توانید به جواب این سوال نیز برسید.

خانه‌های ویلایی مطمئنا آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به ورود ناخواسته از طریق دیوار دارند زیرا اغلب دیوار های کوتاهی دارند و از این رو نصب حفاظ سرنیزه‌ای در خانه‌های ویلایی ضروری‌تر از آپارتمان‌ است به طور کلی هرچه ارتفاع دیوار ساختمان کوتاه‌تر باشد بیشتر نیاز به نصب حفاظ دارد.

بسیاری از خانه ها در مناطق مختلفی از شهر و روستا احداث شده‌اند که نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند به طور مثال خانه‌هایی هستند که در حاشیه‌های شهر ساخته می‌شوند و محل عبور و مرور افراد اشرار و سارقین و حیوانات می‌باشد که این خانه‌ها همیشه در کمین سودجویان هستند و یا ساختمان هایی که در محله‌هایی هستند که امنیت محله پایین است، بنابراین چنین خانه‌هایی حتماً باید با استفاده از سازه‌های آهنی ایمنی خود را بالا ببرند و یا خانه‌هایی وجود دارند که در کناره‌های کوه و یا پرتگاه ساخته می‌شوند این خانه‌ها حتماً باید حفاظ های آهنی داشته باشند تا امنیت افراد داخل خانه به خوبی برقرار شود، به طور مثال کسانی که فرزندان خردسال دارند ممکن است کودکان به بیرون پرتاب شوند و یا وسیله و ابزارهای مهمی به بیرون پرتاب شود که خسارت‌های زیادی را وارد نماید. بنابراین خانه‌هایی که در کناره‌های پرتگاه و یا کوه‌ها وجود دارند نیز حتماً باید از این نرده‌های حفاظ داشته باشند.

در میان همه این خانه ها می‌توانیم به خانه‌هایی برسیم که وسیله‌های گران قیمت، عتیقه جات و طلا یا سکه و دلار زیادی در داخل خانه پنهان کرده‌اند، این خانه‌ها نیز حتماً به این سطح ایمنی نیاز دارند، زیرا نمی‌توان به صورت شبانه‌روزی از این مکان محافظت کرد، بنابراین این افراد نیز حتماً به این محصول نیاز ویژه‌ای دارند.

علاوه بر خانه‌های مسکونی می‌توانیم به مکان‌های تجاری نیز اشاره‌ای کنیم. ممکن است با سرقت از این مکان‌ها خسارت‌های زیادی به تاجران و مغازه‌داران وارد شود و یا مکان‌هایی که دارای سندهای خیلی مهمی هستند و حتماً باید از این سند و مدارک به خوبی محافظت شود، مکان‌های مختلفی مانند بانک‌ها، موزه‌ها و بیمارستان های روانی برای امنیت بیماران و حفظ سلامتی آنان و مکان های این چنینی همه به حفاظت با حفاظ های آهنی نیاز دارند و به این موضوع حتما باید به دقت توجه گردد.

افرادی که سفرهای طولانی مدت دارند و یا کسانی که چند ماه از سال را در خارج از کشور به سر می‌برند، این افراد حتماً باید از این حفاظ ها برای امنیت استفاده نمایند.

بهترین حفاظ های سرنیزه‌ای آهنی دارای ویژگی هایی هستند که این ویژگی ها باعث شده‌اند که به یک کالای عالی و منحصر به فردی تبدیل شوند و مشتریان زیادی برای خرید آن اقدام کنند. به همین دلیل است که بازار فروش مناسبی را به خود اختصاص داده‌اند. از مهمترین ویژگی‌های این محصول زیبایی خاصی است که به خانه و محل نصب می‌دهد، به این صورت که دارای برش‌های خیلی زیبا و اصولی می‌باشد و این برش‌ها به وسیله دستگاه‌های کاربردی مانند برش های لیزری انجام می‌شود که هیچ‌گونه خرابی و اشتباه در تولید آن به وجود نیاید.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این کالا نام ببریم این است که کیفیت خیلی خوبی دارد و از بهترین آلیاژ آهن تولید می‌شود و به هیچ عنوان شکسته و یا خم نمی‌شود و این موضوع باعث شده که کیفیت آن تا چندین برابر افزایش یابد.

از مزیت هایی که برای حفاظ های آهنی می توانیم نام ببریم این است که باعث می شود ارتفاع دیوار های کوتاه افزایش یابد و امنیت ساختمان بالا برود و حداقل ارتفاع هر شاخه 2 متر است و نوع سرنیزه آنها نیز پرسی است که مشتریان پر‌و‌پاقرص خود را دارد.


رنگ آمیزی این حفاظ ها به بهترین شکل انجام می‌شود و رنگی که بر روی آن استفاده می‌شود رنگ الکتروسیتی و یا رنگهای پلی‌استری می‌باشد که در مقابل سایش و بارندگی مقاومت خیلی خوبی را خواهند داشت. بهترین حفاظ های سرنیزه‌ای به صورت عمده تولید می‌شوند و در کارگاه های مختلفی به نمایش گذاشته شده‌اند که هر مخاطب و مشتری با توجه به نوع نیاز و سلیقه‌ای که دارد بهترین نوع آن را انتخاب می‌کند. برای برخی از افراد بهترین حفاظ، مدلی است که زیبایی خاصی داشته باشد و برخی نیز اعتقاد دارند که بهترین حفاظ، نمونه‌ای است که کیفیت کار خیلی خوبی را داشته باشد. بنابراین با توجه به سلیقه شخصی هر کسی این خرید انجام می‌شود. اما مهم‌ترین و در عین حال اصلی‌ترین ویژگی که آن را به بهترین حفاظ تبدیل می‌کند این است که باید دارای تراکم خیلی بالایی باشد به این صورت که در هر متراژ از آن تعداد زیادی از حفاظ و سرنیزه وجود داشته باشد که کودکان نتوانند به راحتی از بین این حفاظ ها عبور کنند و حتی حیواناتی همچون گربه نتوانند به راحتی به داخل خانه عبور و مرور داشته باشند.

عواملی که بر روی قیمت حفاظ تاثیرگذار می‌باشد فراوان هستند که می توانیم آنها را بیان کنیم. اولین چیزی که می‌توانیم در این مورد بگوییم میزان سفارشات مشتری است. هر چه مشتری سفارشات عمده و کلی داشته باشد قیمت محصول نهایی آن مقرون به صرفه تر خواهد شد، زیرا تولیدکننده برای این گونه سفارشات تخفیف‌های خوبی را در نظر گرفته است و بنابراین خرید‌های کلی با قیمت بهتری همراه هستند.

مورد دیگر این است که خریدی که به صورت مستقیم انجام شود قیمت بهتری خواهد داشت و از خرید این محصول به صورت غیرمستقیم جداً خودداری کنید، زیرا واسطه ها موجب افزایش قیمت خواهند شد.

از دیگر عواملی که می‌توانیم برای این موضوع نام ببریم نوع تولیدی حفاظ است که چه نوع طرح و الگویی دارد و شکل یا ساختاری که تولید می شود به چه صورت است، مثلاً تولیدکننده چه میزان وقت و انرژی را باید برای تولید این محصول اختصاص دهد. همه این موارد می‌تواند بر روی قیمت تاثیر‌گذار داشته باشد، برخی از حفاظ ها به شکل ساده‌تری ساخته می‌شوند و در مدت زمان کمتری تولید می‌شوند که قیمت کمتری را خواهند داشت اما برخی از آنها نیز به شکل پیچیده و شلوغ تولید می‌شوند که تولیدکننده نیاز دارد چندین روز بر روی آن کار کند تا یک محصول موردپسند مشتری را تولید کند. بنابراین وقت و انرژی‌ای که هر تولیدکننده برای ساخت این کالا قرار می‌دهد بر روی قیمت نهایی آن اثر مستقیم دارد.

قیمت حفاظ سرنیزه‌ای با توجه به وزنی که دارد متغیر می‌باشد. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت، وزن آهن حفاظ است. بعد از اینکه کار به اتمام رسید محصول تولیدشده وزن می‌شود و بر اساس وزنی که دارد نیز قیمت مشخصی برای آن بیان می‌گردد.

می‌توانید در مورد هزینه‌های حمل و نقل نیز تفکر کنید و میزان هزینه‌ای که لازم است تا محصول به دست مشتریان برسد را در نظر بگیرید، زیرا از حمل و نقل های مخصوصی برای این کار استفاده می‌شود تا بار در جاده امنیت داشته باشد و به سلامت به دست مشتریان برسد. بنابراین همه این مقوله در هزینه تاثیر‌گذار خواهند بود. تمام مواردی که بیان کردیم به صورت کلی می‌توانند قیمت هر کدام از حفاظ های آهنی را مشخص کنند و همه آنها در کنار هم تعیین‌کننده قیمت هستند البته شما با توجه به بودجه خود، ارتفاع ساختمان و ... میتوانید انواع مختلفی از حفاظ ها را انتخاب کنید که قیمت های متفاوتی دارند.

امروزه کارخانجات تولید حفاظ سرنیزه‌ای آهنی به صورت عمده محصولات خود را ارائه می‌کنند و برای اینکه مشتری بتواند به بهترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهد و دردسر زیادی را برای خرید نداشته باشد تولیدکننده همه محصولات خود را در بستر اینترنتی در وب‌سایت مختص به خود به نمایش گذاشته است. همه مدل های موجود در وب سایت طراحی و ساخته می‌شود و حتی تولید‌کننده این امکان را به مشتری می‌دهد که خود مشتری یک طرح و الگوی اولیه را بدهد تا تولیدکننده برحسب نیازی که مشتری دارد و طبق سلیقه مشتری این حفاظ ها را برای او تولید کند. بعد از اینکه مدل های متنوع در سایت را دیدید می‌توانید توضیحات و ویژگی های هر کدام را مطالعه کنید و هر کدام از آنها را که خواستید سفارش دهید.

معمولا در اغلب سایت ها فرم ثبت سفارش موجود است و خریدار این را فرم را پر می‌کند و از طرف تولیدکننده با خریدار تماس حاصل می‌شود و یا خود خریدار می‌تواند از طریق تلفن تماس و یا ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام یا اینستا با خود تولیدکنندگان در ارتباط باشد و بتواند سفارش خود را به صورت مستقیم بیان کند و تولیدکننده در اسرع وقت سفارشات مشتری را حاضر می‌کند.

از مهم ترین مزیت هایی که ثبت سفارش به صورت اینترنتی دارد این است که در زمان صرفه‌جویی می‌شود و همچنین خریدار لازم نیست که به محل و کارگاه مراجعه کند و هزینه‌های زیادی را بپردازد و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت می‌کند. سفارش در هر حجم که باشد پذیرفته می‌شود و فقط مشتریان مدل خود را انتخاب می‌کنند و بعد از آنکه هزینه ها برای مشتری اعلام شد و رضایت مشتری برای پرداخت هزینه تولید اعلام شد، تولیدکننده این کالا را برای مشتری تولید و ارسال می‌کند. خوشبختانه فروشندگان خود دارای سیستم خودروهای حمل و نقل هستند که می‌توانند بار را به همه نقاط کشور ارسال کنند و این یک مزیت بزرگ برای خریداران محسوب می‌شود و دیگر نیازی نیست که نگران حمل این بار باشند. محصول با کیفیت عالی و در بهترین قیمت به دست مشتریان خواهد رسید.

برای ثبت سفارش سر‌نیزه‌ای آهنی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید اقدام کنید و این کالا را به صورت عمده با قیمت مناسبی تهیه نمایید.

خدمات ایمن سازه

حفاظ روی دیوار


انواع بهترین نرده حفاظ آهنی بر روی دیوار شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ سرنیزه ای یا آبشاری :



نرده پنجره


کدام مدل نرده پنجره برای امنیت مناسب است ؟ حفاظ پنجره ساده امن تر است یا حفاظ پنجره فرفورژه و یا حفاظ پنجره متحرک ؟



درب آکاردئونی


از محصولات حفاظ درب اکاردئونی کشویی یا کرکره ای که جهت حفاظت و امنیت درب آپارتمان یا محافظت از اماکن مختلف می توان از حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی ساده و خم دار ، حفاظ آکاردئونی پیچی ، حفاظ آکاردئونی ایتالیایی ، حفاظ آکاردئونی 4 گل ، حفاظ آکاردئونی دوجداره ، حفاظ آکاردئونی پرچ مخفی ، حفاظ آکاردئونی سلطنتی نام برد :



مقالات


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس ایمن سازه

سلام جهت مشاوره از طریق تماس یا ارسال درخواست از پیام رسان های زیر در خدمت شما هستیم.

09194000244 ارسال پیام در واتساپ ارسال پیام در واتساپ ارسال پیام در سروش ارسال پیام در سروش ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در روبیکا