حفاظ پنجره

( لیست قیمت امروز )

حفاظ پنجره آهنی در مدل های حفاظ فرفورژه و حفاظ نرده ای ساده جهت تقویت درب ورودی پنجره های فلزی تولید می گردد که یک سازه امنیتی مدرن لوکس و کلاسیک از داخل و بیرون ساختمان در طبقه اول و طبقات دیگر آپارتمان نصب می گردد. به همین دلیل طراحی های متفاوت و متریال متنوعی برای تولید و ساخت حفاظ پنجره به کار می رود. قیمت حفاظ پنجره با توجه به متریال و جنس پروفیل استفاده شده در ساخت حفاظ تعیین می شود. حفاظ آهنی، حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ استیل پنجره و حفاظ پنجره آهنی ساده هر کدام با متریال مختلفی تولید می شود.



خرید حفاظ پنجره ایمن سازه
🥇 امنیت حفاظ پنجره امنیت حفاظ پنجره با توجه به متریال بالا هست
💲 قیمت حفاظ پنجره کمترین نرخ قیمت انواع حفاظ پنجره
⏳ زمان انجام سفارش در کمترین زمان نصب حفاظ پنجره انجام می گردد
✔️ پشتیبانی از 8 صبح الی 10 شب
⚡ نحوه انجام سفارش تماس با ایمن سازه و دریافت لیست قیمت

حفاظ پنجره

09194000244


حافظ پنجره در مقایسه با سایر حفاظ های موجود در بازار تقریباً قیمت مناسبی دارد. به خاطر همین می توان از آن ها در ساختمان ها استفاده بهینه کرد و باعث بالا رفتن ایمنی منزل و محل کار از هر نظر شد. استفاده کردن از حفاظ پنجره درست است که در بیشتر مواقع برای ایجاد امنیت طبقات پایین از بیرون ساختمان به کار می رود ولی می تواند از خطر سقوط افراد و مخصوصاً کودکان در طبقات بالاتر جلوگیری کند. همین طور افرادی که زیبایی ساختمان برایشان بسیار مهم است می توانند این حفاظ ها را در گزینه های انتخابی خود قرار داده و اعمال کنند.


در ویدیو زیر نمونه های نرده حفاظ های پنجره را مشاهده نمایید.


حفاظ پنجره نوک تیز با رنگ سفید مشکی , نصب نرده پنجره با رنگ کوره ای ضد زنگ , حفاظ پنجره ارتفاع زیاد , نرده پنجره مدرن , پنجره کرم رنگ , حفاظ پنجره رنگ سفید کوره ای برای خانه , مترمربع حفاظ پنجره ارتفاع بلند , حفاظ پنجره با جوش دوطرفه , حفاظ پنجره برای کاربری منطقه مسکونی , حفاظ نرده ای پنجره باغ ویلا , چیدمان میله های حفاظ پنجره , حفاظ پنجره روی قوس , حفاظ پنجره برای همه ی کاربری ها , نرده پنجره رنگ چکشی , حفاظ پنجره برای باغ ویلا , حفاظ پنجره سفید سیاه , نصب حرفه ای حفاظ پنجره , نرده پنجره برای محوطه آپارتمان , حفاظ پنجره با رنگ الکترواستاتیک مشکی طلایی قهوه ای سوخته , جوشکاری حفاظ پنجره , نصب حفاظ پنجره با ارتفاع و عرض مختلف


قیمت هر متر از ساخت حفاظ پنجره به صورت مترمربع و کیلویی محاسبه قیمت می شود که مشخص می کند که در نهایت چه مبلغی باید پرداخته شود. استفاده از آهن ضایعاتی برای پایین آوردن هزینه ساخت حفاظ پنجره اصلا توصیه نمی شود. همه سازه های امنیتی باید از متریال با کیفیت ساخته شوند تا کارایی بالاتری داشته باشند.

حفاظ پنجره دو جداره: دارای ویژگی های مختلفی هستند؛ اما سه ویژگی آن از همه مهم تر است: در زیبایی ساختمان تاثیر گذارند ، مقاوم در برابر عوامل طبیعی و محافظت کننده در برابر آسیب هایی مثل سرقت و سقوط می باشد. مصارف و انواع کاربرد حفاظ پنجره دو جداره: ایجاد امنیت، ضد سرقت، جلوگیری از سقوط افراد ، محافظت از قاب و شیشه پنجره و ... می باشد. طراحی حفاظ پنجره دو جداره: دارای طرح های مختلفی هستند از جمله: نرده ای، رول شونده، آکاردئونی، ابرویی می باشد.

۱-حفاظ نرده ای: که نرده ها باز و بسته نمی شوند و در مقابل پنجره قرار دارند؛

 ۲- حفاظ رول شونده: از جدید مدل ها است و برای اماکن تجاری بیشتر استفاده می شود،. و همچنین مثل فرش لول می شود.

 ۳- حفاظ آکاردئونی: در مکان هایی که پنجره های وسیع و بزرگ دارند استفاده می شوند. باز و بسته شدن آن از طرفین است؛ همچنین با قفل های کتابی ایمن می شود.

۴- حفاظ ابرویی: برای پنجره هایی که پهنای آنها از ارتفاع شان بیشتر است استفاده می شوند.

انواع حفاظ پنجره دو جداره : استیل، فر فورژه، ونیل و شبه چوب و آهن می باشد.

حفاظ پنجره دو جداره استیل: رنگ نردها ثابت و فرسایش کمی دارند؛ همچنین دارای مقاومت بالا بوده و از پر کاربرد ترین انواع حفاظ پنجره است.و در هر نوع آب و هوایی هم قابل استفاده می باشد.

حفاظ پنجره دو جداره فرفورژه: طرح های متنوعی دارند و برای ایجاد جلوه خاص در نمای ساختمان می توان از آنها استفاده کرد.

حفاظ پنجره دو جداره ونیل و شبه چوب : از بهترین انواع حفاظ می باشد و در مناطق دارای رطوبت زیاد به کار می رود؛ در برابر رطوبت آتش و پوسیدگی مقاوم است.

حفاظ پنجره دو جداره آهن: در محل های دارای پنجره بزرگ قابل استفاده هستند. که مقاومت بالایی دارند و برای مناطق مرطوب مناسب است.

نصب حفاظ پنجره دو جداره: ابتدا پنجره و بعد حفاظ آن نصب  شود؛ برای اینکار باید از متخصصان حرفه ای کمک گرفت .و بسته به نوع جایگاه و موقعیت قرار گیری نرده مناسب انتخاب شود.


خرید و نصب حفاظ پنجره

09194000244


برای مقاومت کافی حفاظ پنجره در برابر دزدی باید مطمئن شوید که فاصله بین تیغه‌ها کمتر از میزانی است که یک انسان بتواند از آن رد شود. در واقع این حفاظ باید به گونه‌ای باشد که سر یک انسان به هیچ وجه نتواند از عبور کند. در ایمن ترین حفاظ پنجره بهتر است که فاصله میله‌های عمودی بیشتر از ۱۳ سانتی‌متر نباشد و برای میله‌های افقی هم هر ۷۰ سانتی‌متر یک میله یا پروفیل افقی جوش داده شود تا استحکام حفاظ مناسب و قدرت تحمل آن بالا باشد.

قیمت حفاظ پنجره

حفاظ پنجره خانه‌های ویلایی

پنجره خانه‌های ویلایی در دسترس‌ترین پنجره‌های روی زمین هستند. پنجره این ساختمان‌ها به ویژه در طبقه همکف به سادگی می‌توانند تبدیل به محلی مناسب برای نفوذ به داخل ساختمان شوند. این موضوع برای خانه‌های ویلایی که در حاشیه‌های شهر و دور از مناطق مسکونی دیگر هستند بسیار ضروری‌تر است. حفاظ‌ این خانه‌ها باید از نوع مقاوم انتخاب شود و تمام نکات امنیتی لازم در ساخت و نصب آنها رعایت شود.

خرید حفاظ پنجره

حفاظ پنجره طبقات پایین آپارتمان‌ها

در صورتی که در طبقه همکف یا اول آپارتمان‌ها سکونت دارید، باید بدانید که نصب حفاظ پنجره برای شما بسیار مهم است. پنجره‌ این طبقات از ساختمان بسیار در دسترس هستند و سارقین به سادگی می‌توانند با یا بدون وسایل کمکی وارد این واحدهای مسکونی‌ شوند.

نرده پنجره

حفاظ پنجره واحدهای دارای کودک

در صورتی که ساخت واحد مسکونی شما به صورتی است که کودک شما به پنجره واحد دسترسی دارد و احتمال سقوط کودکان از پنجره وجود دارد، شدیداً توصیه می‌کنیم که از حفاظ پنجره استفاده کنید. حفاظ این گونه پنجره‌ها معمولا ساده‌تر هستند و نیاز نیست از مقاومت و فشردگی بالایی برخوردار باشند. در واقع همین که مانع از سقوط اطفال شود، کافی است و نیازی به رعایت اصول امنیتی بالا نیست.


حفاظ پنجره ساده و شیک


حفاظ پنجره ساده

09194000244


نرده حفاظ پنجره ساده بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. نرده های ساده پنجره می‌توانند از قوطی‌های ۲ در ۲ یا از میلگرد ساخته شوند. معمولاً طرح‌های پیچیده‌ای ندارند و به صورت کلاف‌های درهم‌تنیده عمودی و افقی قرار می‌گیرند. استحکام این نرده‌ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن‌ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد. گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح‌هایی نظیر پیکان قرار می‌گیرد که به زیبایی آن کمک می‌کند.


حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره فرفورژه طرح دار


حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره طرح فرفورژه در بسیاری از بخش‌های ساختمان به کار برده می‌شوند. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است. مدل فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یک‌سو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد. ضمن این‌که با توجه به جنس محکم آن‌ها از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.


حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره متحرک


حفاظ پنجره متحرک

09194000244


ساخت حفاظ پنجره از داخل و خارج منزل به نحوی که قابل باز و بسته شدن است، نرده کشویی متحرک پنجره یکی از انواع حفاظ است که مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ کاربرد دارد. نمونه ای که در زیر مشاهده می‌کنید از نوع آکاردئونی آن است. البته کاربرد اصلی این شکل از حفاظ در درب آکاردئونی است که برای تأمین امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه از در ساختمان استفاده می‌شود. حفاظ پنجره متحرک مدل های بسیار مختلفی دارد که این حفاظ ها شامل رنگ بندی های بسیار بالایی می باشند و این امکان را می‌دهند که بتوانید هارمونی و دیزاین مخصوص خود را با نمای ساختمان حفظ کنید حفاظ متحرک برای انواع مدل های پنجره و بالکن قابل ساخت می باشد که باید بدانید باز و بسته شدن این حفاظهای پنجره در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد . مهمترین عامل در حالت کشویی بودن حالت روان طراحی آن است که دارای بلبرینگ مدرن باشند .


حفاظ پنجره متحرک

بهترین حفاظ برای پنجره کدام است ؟

نرده حفاظ آهنی پنجره ساده بسیار پرکاربرد است و معمولاً از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است و طرح های فرفورژه با طرح های ساده از لحاظ امنیتی تفاوتی ندارد ولی از لحاظ قیمت با توجه به متریال بیشتر سازه فرفورژه دارای قیمت بیشتری است .

زمان تحویل از شروع سفارش حفاظ پنجره چند روزه است؟

زمان تحویل حفاظ پنجره پس از تایید پیش فاکتور برای متراژ های معمول 5 الی 6 روز کاری می باشد . که ممکن است این زمان با توجه به میزان کار ساخت طولانی تر باشد .

مشاوره رایگان خرید نرده حفاظ پنجره به چه صورت است ؟

تمامی مشتریان گرامی در تهران و کرج میتوانید برای سفارش اندازه گیری پنجره با شماره 09194000244 تماس حاصل فرمایند و برای سایر شهرهای کشور طبق اندازه حفاظ ارسال میگردد .

چند مدل حفاظ پنجره در ایمن سازه تولید میگردد ؟

انواع حفاظ آهنی پنجره شامل حفاظ پنجره ساده ، حفاظ پنجره دو جداره ، نرده حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره مدرن و حفاظ پنجره متحرک توسط گروه جوشکاری ایمن سازه انجام می شود. پروسه ساخت حفاظ پنجره، بعد از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه کامل برای نصب به محل ارسال شده و جوشکار با تجربه نصب حفاظ پنجره را در زمان کوتاهی انجام می دهد. قیمت حفاظ پنجره بستگی به طرح انتخابی و وزن متریال به کار رفته در ساخت دارد.


حفاظ پنجره نرده پنجره گارد پنجره محافظ پنجره حفاظ روی پنجره نرده روی پنجره

حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد. تزئینات اضافی روی حفاظ های جدید لوکس شکل ظاهری و البته قیمت حفاظ پنجره را تغییر داده است. انواع حفاظ پنجره بصورت متحرک و ثابت ساخته می شود که قابلیت داشتن گل نرده یا گل میخ را دارند.قیمت حفاظ پنجره فرفورژه که زیبایی و امنیت را یکجا راائه می دهد با قیمت نرده آهنی پنجره ساده تفاوت دارد. هر چه ظرافت های ساخت بیشتر باشد، قیمت ها بالاتر می رود. یراق آلات خاص و سفارشی، رنگ آمیزی های اختصاصی یا هر کار اضافی که در طراحی حفاظ پنجره انجام شود، سازه را شکیل تر می کند. این تزئینات سلیقه ای هستند و تنها به درخواست مشتری روی حفاظ استفاده می شوند. به هر حال برای اینکه خانه مثل زندان نشود لازم است تا برخی تزئینات جانبی برای زیباسازی نرده اهنی انجام شود.


امروزه معمولا اغلب درب و پنجره های ساختمانی آهنی می باشند، زیرا انواع حفاظ پنجره آهنی را می توان با استفاده از حفاظ های مختلف به خوبی در برابر سارقان ایمن نمود؛ در حالی که معمولا درب و پنجره هایی که از جنس استیل و یا چوب تهیه می شوند، استحکام و مقاومت نمونه های آهنی را ندارند.

جنس مورد استفاده حفاظ پنجره

حفاظ های بسیار زیادی را می توان بر روی پنجره های آهنی نصب نموده، که معمولا بیشترین میزان استفاده مربوط به حفاظ پنجره ساده و حفاظ فرفورژه می باشد. زیرا برخی از افراد تمایل به استفاده از طرح های ساده در پنجره ها دارند، زیرا عقیده دارند که طرح های ساده هرگز قدیمی نخواهند شد. برخی دیگر از افراد بر این باور می باشند که انواع حفاظ پنجره آهنی علاوه بر استحکام، باید بسیار شیک و زیبا نیز باشد. از این رو معمولا حفاظ پنجره طرح دار فرفورژه را انتخاب می نمایند.

سبک و طراحی های منحصر به فرد در ابعاد مختلف

حفاظ پنجره فرفورژه را معمولا می بایست قبل از نصب در کارگاه های مخصوص ریخته گری تهیه و تولید نمود. زیرا نیاز به داغ کردن آهن و چکش کاری آن می باشد، تا بتوان طرح های زیبایی را خلق نمود. حفاظ پنجره فرفورژه را معمولا در طرح های مختلفی همچون آکاردئونی، برمودایی، کافه ای، جالیزی و کافه ای اجرا و نصب می کنند.

فروش انواع طرح حفاظ پنجره

حفاظ پنجره آکاردئونی را میتوان به عنوان حفاظ متحرک کرکره ای استفاده کرد چون به صورت کشویی قابل باز و بسته شدن است و میتوان با یک قفل از داخل آن را ثابت کرد.این نوع حفاظ پنجره از نوع درب آکاردئونی است که در ابعاد پنجره ساخته میشوند.

برقراری امنیت با حفاظ پنجره جدید

حفاظ پنجره ساختمان با استفاده از بهترین نوع از فلز تولید شده است که در مرکز فروش محصولات حفاظتی می توان آن را خریداری کرد. نرده حفاظ های پنجره ساختمان به سبب برخورداری از استحکام و مقاومت بسیار بالایی که داراست، یکی از کاربردی ترین محصولات حفاظتی محسوب می شود. این محصول حفاظتی به گونه ای طراحی و تولید شده است که می توان آن را بر روی تمام مدل پنجره ها نصب و اجرا کرد. این محصول حفاظتی را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کرد و از آن بهره مند گردید.

حفاظ پنجره مدل دار

حفاظ پنجره به موجب آنکه با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده است، یکی از محصولات حفاظتی بسیار کاربردی محسوب می شود. با نصب و اجرای این محصول حفاظتی می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد و از این طریق به فضایی امن دسترسی یافت. این محصول حفاظتی یکی از محصولات بسیار محبوب به شمار می آید که با نصب و اجرای آن می توان به فضایی آرام دسترسی یافت.

فروش انواع طرح حفاظ پنجره

09194000244


حفاظ نوعی تجهیزات فلزی برای محافظت از ورودی های ساختمان است. انواع حفاظ پنجره در جلوگیری از سرقت و همچنین سقوط کودکان نقش دارند. نصب حفاظ آهنی پنجره و نرده حفاظ پنجره یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را می گیرد اما بحث هزینه ها را هم نمی توان نادیده گرفت. هزینه ساحت و نصب حفاظ متفاوت است و موارد متعددی روی قیمت حفاظ پنجره تاثیر دارد. برای اینکه براورد نسبی از هزینه ها داشته باشید لازم است تا از قبل با نحوه قیمت گذاری و هزینه های جانبی نصب حفاظ آهنی آشنا شوید. گاهی هزینه های پیش بینی نشده همه حساب و کتاب ها را به هم می ریزد.

بازار فروش انواع حفاظ پنجره

این سوالی است که در اغلب سفارش ها پرسیده می شود. شرکت های سازنده قیمت های یکسان اعلام نمی کنند زیرا نحوه ساخت، طراحی و ... انواع حفاظ متفاوت است. گاهی هزینه ساخت یک حفاظ پنجره خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. اگر از لحاظ امنیت و حفاظت ساختمان در نظر بگیرید، هزینه ساخت حفاظ درب و پنجره، ارزش پرداخت کردن را دارد. در واقع این هزینه ای است که برای آرامش ساکنین و حفاظت از مال و جان خود کرده اید.

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره دو جداره یا حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوتی ندارد هر کدام از این حفاظ ها به صورت واحد اندازه گیری می شوند. میزان مواد مصرفی در ساخت حفاظ پنجره ارتباط با طول و عرض پنجره دارد. حفاظ آهنی به صورت مترمربع قیمت گذاری می شود بنابراین لازم است تا ابتدا اندازه چارچوب پنجره به دقت محاسبه شود. برای اینکه قیمت حفاظ پنجره مشخص شود تعیین مقدار متریال ساخت و وزن آهن مصرفی به کیلوگرم الزامی است. طبیعی است که قیمت حفاظ یک پنجره کوچک بسیار کمتر از هزینه طراحی، ساخت و نصب حفاظ پنجره دو جداره پذیرایی است. معمولا پنجره های پذیرایی بزرگترین پنجره ها در ساختمان هستند.

نصب انواع حفاظ پنجره و بالکن

ظرافت و زیبایی در اجرای حفاظ پنجره بسیار مهم است.ساخت حفاظ بسته به نوع خواسته مشتری متفاوت میباشد این به این معناست که ممکن است در برخی از پروژه ها ممکن است از ریل و شیار استفاده شود ،دلیل آن هم این است که در برخی از موارد حفاظ باید ثابت و یا متحرک باشد.مراحل ساخت حفاظ های فرفرژه ، آهنی ، متحرک ، دوجداره با یکدیگر فرق میکند . اغلب برای ساخت حفاظ پنجره از آهن و آلومینیوم و استیل استفاده میشود.نصب حفاظ برای پنجره بسیار آسان می باشد و نصب آن مدت زمان زیادی نمیبرد اما مهم ترین نکته این است که قبل از سکونت در منزل یا ویلا و … بهتر است پنجره ها را با حفاظ ایمن کنیم.

نمایندگی فروش انواع حفاظ پنجره و بالکن

نسل های جدید حفاظ پنجره کاربرد بسیار بالایی دارد و در طراحی بسیار تاثیر بالایی دارد . حس اغلب این نوع حفاظ ها به شکل فلز میباشد ، اما در طراحی های جدید و استفاده از جنس های نوین در تولید این مدل محصول این زمینه ی فکری کاملا تغییر یافته است . از طرح های کلاسیک و مدرن میتوان در حفاظ پنجره استفاده کرد و نحوه ی باز و بسته کردن آن با توجه به نیاز مشتریان متغیر میباشد . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تمام حفاظ پنجره ها باید داشته باشد مقاومت بسیار بالا در مقابل سرقت است.

حفاظ پنجره اهنی

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ پنجره میباشد،شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت ایمن سازه با ایده های جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است.در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگبندی نمای آن دیزاین میشود.

حفاظ پنجره طرح دار

انواع حفاظ پنجره و بالکن را می توان از طریق نمایندگی فروش محصولات حفاظتی خریداری کرد و از ورود سارقان به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آورد. انواع مدل نرده حفاظ پنجره و بالکن در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که همین امر سبب شده تا این محصول کاربردی سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص دهد. انواع حفاظ پنجره و بالکن را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول کاربردی داراست، بهره مند گردید. استفاده از این مدل از حفاظ ساختمان این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و آرام دسترسی یافت.

مدل حفاظ پنجره

حفاظ پنجره در مدل های بسیار مختلفی تولید شده است که همین امر سبب شده تا این محصول به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد. استفاده از هریک از مدل های حفاظ پنجره درخانه سبب می گردد تا نمای ساختمان بسیار شیک و خاص گردد و همین امر سبب شده تا از این محصول بسیار بهره گرفته شود. از جمله مدل های حفاظ پنجره ساختمان می توان به حفاظ پنجره برمودایی یا باهاماس، آکاردئونی، جالیزی، رول شونده و کافه ای اشاره نمود. تمامی این مدل را می توان برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه آن است که حفاظ های پنجره ساختمان از تنوع بسیار گسترده ای در سایز نیز برخوردار می باشد.

حفاظ پنجره کلاسیک

در سفارش های آهنگری همیشه سازه در کارگاه طراحی و ساخته می شود و سپس به محل ارسال می شود. نصب حفاظ پنجره مدرن در محل بدون تخریب است و مزاحمتی برای ساکنین به وجود نمی آورد. اما از لحاظ قیمت حفاظ پنجره باید در نظر داشته باشید که هزینه حمل سازه از کارگاه به محل نصب هم وجود دارد. در اغلب موارد این هزینه به عهده مشتری است بنابراین از قبل در این مورد سوال کنید. البته یک راه ساده برای کاهش هزینه حمل و نقل وجود دارد و آن اینست که حفاظ آهنی را برای همه پنجره ها یکجا سفارش دهید. سفارش های تکی حفاظ اصلا به صرفه نیست ولی در سفارش های کلی هزینه حمل و نقل بین چندین حفاظ سرشکن می شود.

نرده پنجره

خدمات فنی در محله های مختلف تهران قیمت های یکسان ندارد. برخی از سازندگان حفاظ از روی قیمت خانه یا سطح منطقه قیمت ها را تعیین می کنند. از آنجایی که نوع خدمات آهنگری با توجه به جنس، ابعاد سازه، طرح و فرم و ... در ارتباط است نباید محله و ارزش ملک روی قیمت ها تاثیرگذار باشد. قیمت انواع حفاظ پنجره ایمن سازه طبق نرخ اتحادیه و بدون در نظر گرفتن محله، تعیین می شود. قبل از ثبت سفارش حتما از چند شرکت دیگر قیمت گیری کنید. نوع خدمات ارائه شده و قیمت ها را مقایسه کنید. ما معتقدیم کار خوب همیشه قیمت بالاتری دارد ولی قیمت های فضایی نشان دهنده کیفیت بالا نیست. ما ارزان ترین نیستیم ولی بهترین کیفیت را ارائه می دهیم.


حفاظ پنجره نرده فلزی پنجره

09194000244


حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره مدرن

هر یک از حفاظ ها برای خود مزایا و ویژگی های متفاوتی مانند زیبایی منحصر به فرد، استحکام و قیمت مخصوص دارد.

از عواملی که بر اساس آن قیمت حفاظ های پنجره را می توان تعیین کرد مواردی چون میزان فلز به کار برده شده، طرح حفاظ پنجره ، وزن حفاظ، نوع رنگ کاری، جنس حفاظ و... است.

 همچنین از مدل های نرده پنجره می توان محافظ های فرفورژه، مدرن، سی ان سی و لوکس را نام برد.

حفاظ پنجره مدرن به علت داشتن طرح خاص و قیمت مناسب یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین حفاظ ها محسوب می شود که توانسته مشتریان زیادی برای خود جلب کند. جنس این حفاظ از پروفیل بوده که با چینش عمودی و افقی و همچنین طرح های مینیمال و زیبا همه سلایق را می تواند پوشش دهد.

اگر زمان زیادی برای ساخت و تولید حفاظ پنجره ندارید و باید در اسرع وقت آن را نصب کنید به شما توصیه می کنیم به سراغ حفاظ پنجره مدرن بروید، زیرا هم طرح و قیمت مناسبی دارد و هم می توان در زمان کم با توجه به مصرف مواد اولیه کمتر آن را تهیه کرد.

در این نوع از حفاظ برای اتصال اجزا به جای پیچ و مهره از جوش استفاده می کنند. به خاطر همین کار برای سارقین بسیار سخت‌ تر می شود زیرا نمی توانند دیگر به آسانی مانند پیچ و مهره، اتصالات را باز کنند.

از نکات مهم و بسیار کاربردی در این حفاظ ها می توان به فاصله بین نردهای آن اشاره کرد. این فاصله ها به نحوی طراحی شده که فقط از هم 10 سانتی متر جدا بوده و فرد نمی تواند از بین آن ها عبور کند.


حفاظ پنجره مدرن

روش اصولی رنگ کاری حفاظ پنجره

به صورت منطقی و معمول پس از جوشکاری نرده ها را با ابزار خاصی کاملاً شسته تا همه آلودگی و چربی های آن تمیز شود. متاسفانه در اکثر اوقات دیده شده که تولیدکنندگان فوراً پس از اتمام جوشکاری قطعات حفاظ را بدون تمیز کردن دقیق برای رنگ کردن می فرستند، که این کار باعث می شود به مرور زمان گل جوش ها و رنگ آن ها از بین رفته و نمای زشتی پیدا کنند.

همچنین به مرور زمان این سطوح بدون محافظ مانده و در برابر رطوبت هوا زنگ میزند و مقاومت خود را از دست می دهد.

اصولا می توان حفاظ پنجره را به دو صورت رنگ پودری الکترواستاتیک و دیگری رنگ روغنی رنگ کرد.

در رنگ کاری با رنگ روغنی باید توجه کنید که دقت و نتیجه کار بسیار کم است و همچنین مقاومت این رنگ به نسبت رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک بسیار پایین‌ تر می باشد. بعضی از افراد سودجو در صنایع تولیدی ابتدا قطعات را با رنگ روغنی رنگ آمیزی کرده و بعد در کوره قرار می دهند و به جای رنگ های کوره ای با قیمت های گزاف به مشتری میفروشند.

از خصوصیت های  بارز رنگ کوره ای می توان به آغشته شدن تمام نقاط قطعات به رنگ اشاره کرد. زمانی که فرد متخصص شروع به رنگ آمیزی با روش پودری الکترواستاتیک و دستگاه پاشش رنگ می کند سعی دارد تا تمام رنگ به صورت پودر به همه سطوح حفاظ پنجره به طور دقیق آغشته شود. بعد با کمک الکتریسیته رنگ پودری را به طور کاملاً یکنواخت در تمام قسمت های حفاظ پنجره جذب می کند. در مرحله آخر 15 دقیقه به قطعات اجازه می دهد تا در کوره قرار گیرند تا رنگ آن ها ثابت شود.

پس میتوان نتیجه گرفت که رنگ آمیزی به روش پودری الکترواستاتیک یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد که هم مقاومت بالایی برای حفاظ ها به وجود می آورد و هم به طور یکدست و زیبا در روی تمام سطوح آن ها جای گرفته است. همچنین مقاومت بالایی به حفاظ پنجره در برابر كننده گی، خراش، تغییرات آب و هوا، خوردگی و ضربه های احتمالی می دهد.


حفاظ پنجره لوکس عکس حفاظ پنجره حفاظ پنجره خانه حفاظ پنجره ساختمان مرکز فروش بهترین حفاظ پنجره ساختمان امنیت بالا حفاظ پنجره ساختمان انواع حفاظ پنجره نرده آهنی نرده بالکن نرده پله ها خرید اینترنتی انواع مدل حفاظ پنجره جدید

کدام مدل حفاظ پنجره برای امنیت مناسب است ؟ حفاظ پنجره ساده امن تر است یا حفاظ پنجره فرفورژه ؟ حفاظ پنجره آهنی | نرده ساده | قیمت حفاظ ساده جلوی پنجره | امنیت حفاظ پنجره پروفیلی | حفاظ پنجره با قوطی 20*20 | حفاظ پنجره سبک | حفاظ پنجره ارزان حفاظ پنجره کشویی | نرده کرکره ای پنجره | قیمت حفاظ آکاردئونی جلوی پنجره | امنیت حفاظ ریلی پنجره | حفاظ پنجره متحرک | حفاظ پنجره باز شو | حفاظ پنجره با تسمه | حفاظ پنجره فرفورژه | نرده گل دار | قیمت حفاظ پنجره نقش دار | امنیت حفاظ پنجره گلنرده | حفاظ پنجره طرح دار | حفاظ پنجره مدل دار | حفاظ پنجره جای گلدان | عکس نرده پنجره فرفورژه | حفاظ پنجره از داخل | حفاظ پنجره دوجداره | حفاظ پنجره استیل | حفاظ پنجره فرفورژه | حفاظ پنجره آهنی | حفاظ پنجره پی وی سی | حفاظ پنجره با قوطی | حفاظ پنجره اصفهان | حفاظ پنجره آماده | حفاظ پنجره ارزان | حفاظ پنجره از داخل ساختمان | حفاظ پنجره الومینیوم | حفاظ پنجره برقی | حفاظ پنجره با جا گلدانی | حفاظ پنجره بزرگ | حفاظ پنجره بالکن | حفاظ پنجره پروفیل | حفاظ پنجره پیش ساخته | حفاظ پنجره پایون | حفاظ پشت پنجره | حفاظ پشت پنجره آهنی | حفاظ پشت پنجره فرفورژه | حفاظ پشت پنجره فلزی | حفاظ پنجره تاشو | حفاظ پنجره تهران | حفاظ پنجره تراس | حفاظ پنجره تبریز | حفاظ پنجره غرب تهران | حفاظ پنجره شرق تهران | نصب حفاظ پنجره تهرانپارس | حفاظ پنجره و تراس | حفاظ پنجره ثابت | حفاظ جلو پنجره | حفاظ جلوی پنجره | حفاظ پنجره دو جداره | حفاظ پنجره دو جداره جدید | مدل حفاظ پنجره جدید | انواع حفاظ پنجره جدید | حفاظ پنجره چیست | حفاظ پنجره چهارخونه | حفاظ پنجره حلالی طراحی، ساخت و نصب حفاظ پنجره مدرن و باکیفیت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت؛ ساخت نرده پنجره فلزی، آهنی و فرفورژه فوری و به صرفه در تهران توسط جوشکار سیار

خدمات ایمن سازه

حفاظ روی دیوار


انواع بهترین نرده حفاظ آهنی بر روی دیوار شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزار ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نخل مرداب ، حفاظ سرنیزه ای یا آبشاری :



نرده پنجره


کدام مدل نرده پنجره برای امنیت مناسب است ؟ حفاظ پنجره ساده امن تر است یا حفاظ پنجره فرفورژه و یا حفاظ پنجره متحرک ؟



درب آکاردئونی


از محصولات حفاظ درب اکاردئونی کشویی یا کرکره ای که جهت حفاظت و امنیت درب آپارتمان یا محافظت از اماکن مختلف می توان از حفاظ آکاردئونی 3 گل لوزی ساده و خم دار ، حفاظ آکاردئونی پیچی ، حفاظ آکاردئونی ایتالیایی ، حفاظ آکاردئونی 4 گل ، حفاظ آکاردئونی دوجداره ، حفاظ آکاردئونی پرچ مخفی ، حفاظ آکاردئونی سلطنتی نام برد :



مقالات


پاسخگوی آنلاین
پاسخگوی آنلاین
کارشناس ایمن سازه

سلام جهت مشاوره از طریق تماس یا ارسال درخواست از پیام رسان های زیر در خدمت شما هستیم.

09194000244 ارسال پیام در واتساپ ارسال پیام در واتساپ ارسال پیام در سروش ارسال پیام در سروش ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در ایتا ارسال پیام در روبیکا ارسال پیام در روبیکا